Yusufayazin__annesi kızlar bakın şuna yeni bitane yaptım hemen böyle oldu 26 ekimde adet oldum 3 gün sürdü daha önce postta acmistim
bademli_puding Yusufayazin__annesi hatırladım seni kuzum yok gibi ama testte bozuk olabilir çizgi dağılmış ama kuruma çizgiside olabilir erken gebelik testi alıp yap daha iyi olur
Yusufayazin__annesi _peritozu yok hayır hiç kan vermeye gitmedim daha öncede silik çıktı hep cuma gidicem
Yusufayazin__annesi bademli_puding biraz sonra erken gebelik alıp bide onu yapicam cumaya kadın doğuma randevu aldım bakım sağlık ocağı randevusuz alırsa ona gidicem olmazsa beklicem
Beratmomss Yusufayazin__annesi erken gebelik testi yap bu dağılmış olduğu için geçersiz oluyo varsa erken gebelik testleri hassas olduğu için net çizgi görülür
bademli_puding Yusufayazin__annesi o testi de yap bakalım ne çıkacak haber et bize de rabbim gönlüne göre versin inşallah
Nddndn Bence aynisida olabilir yap silik bile cksa var demek benm silik cikdi vardı vardr inşalah gönlünü rahat tut ama bitane daha yap nolur nolmaz
Yusufayazin__annesi Çıkmadı bisey bademli_puding Aysinvebebito _mmmmellek AmineAy Minik_annee @Beratmomss