2erkekannesi111 Üçüncü oğlum geliyor gönül isterdi ki bir de kızım olsun hayırlısı böyledir inşallah 🤲🏻
-Bal123- 2erkekannesi111 rabbim sağlıkla gelmesini nasip etsin hayırlı evlat olsun inşallah dediğiniz gibi vardır bunda da bir hayır ❤️
Ozgecan_caka21 2erkekannesi111 on haftalık ultrasyon görüntüsü nasıldı bebeğinizin paylaşabilir misiniz bizimle🤲🤍
Kbramhmt 2erkekannesi111 gönül hep olmayan da gözü bende bı oglum olsun çok istiyorum iki kızım var hamileyim bakalım ne olcak cinsiyetini merakla bekliyorum sağlıcakla gelsinler vardır elbet onunda bi hayrı sağlıcakla büyüsün de gelsin inşallah
Minik_annee 2erkekannesi111 ayy bende bugün 13 haftalık oldum ayın 15 inden sonra randevum var inşallah bende öğrenirim 15 haftalık olucam o zaman bana da erkek demişti 😍
2Mucizeveannesi Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 2erkekannesi111 Özelde mi öğrendiniz devlet hastanesinde mi acaba
Mtoksz Ben de dün öğrendim oğlum olacağını çok heyecanlı bi durum Allah hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize
2erkekannesi111 2Mucizeveannesi amin inşallah evet sabırsızlandım 16 yi bekleyemem diye normal de devlete gidiyorum
2Mucizeveannesi 2erkekannesi111 bende 15.haftamdayim çok merak ediyorum 13.haftada erkeğe benziyor sanki dedi ama burda ultrasona bakan arkadaşlar kiz dediler sabırsızlanıyorum 😊
2erkekannesi111 Ben eminim doğduktan sonra iyi ki diyeceğim kıza değişmem diyeceğim ama burukluk kaldı içimde Allah’ın gücüne gitmesin
Susamim 2erkekannesi111 siz güzel yetiştirin hepsini gerisi boş :) kız evlat gibisi yok orası ayrı tabi:) ama erkekleri yetiştirmek daha zor siz bu açıdan bakın ;)))
2Mucizeveannesi 2erkekannesi111 yok 2. Cocuk olacak nasip olursa 3 yaşında kızım var bakalım 2. Ne olacak
2Mucizeveannesi 2erkekannesi111 bana küçük bir tahmin yürüttü doktor sanki erkeğe benziyor diye o yüzden çok emin olamadım bende devlete gidiyorum.
2erkekannesi111 Susamim hayırlısı inşallah bu devirde kızı da erkeği de yetiştirmek çok zor. Şimdi burukluk var tabi kucağıma aldıktan sonra üç kıza değişmem tabiki
Baltopu2 Susamim ah ah ikinci gebeliğim bu da erkek😂sağlıkla doğsun inşallah.Bence kızı yetiştirmek daha zor bu arada zaman o kadar kötü ki malesef