bolatberivan progroma gire 4+5 teyim adetim 5 gün gecikti son adetim 1 ekim, doktora ilk muayene gideceğim sizce kese görünür mu
323832 bolatberivan beta degeriniz 1500 ustu ise sanirim gözükür vajinal da olsa ama strese bence gerek yok gec gitmekte fayda var
TeoMom bolatberivan Beta kaç o önemli bence bu kadar erken gitmeyin 1 hafta daha bekleyin en azından en güzeli 6+ da gitmek
bademli_puding bolatberivan canım yanlış yönlendirmek gibi olmasın ama kesenin görünmesi döllenmeye bağlı mesela benim 4+0 da kese görünüyodu adetimin bittiği gün eşimle ilişkiye girdik sonrasında eşim işi nedeniyle eve gelemedi o gece gebe kalmışım yani adetim gecikmeden ben öğrendim gebe olduğumu kesemde görünüyodu