38 +3 de planlı sezaryenle doğum yaptım oğlum doğum esnasında şu yutmuş ve çıkaramamış nefes alıp vermekte zorlanmış inlemiş direk yoğun bakıma almışlar aynı zamanda trambosit degerleri çok düşük çıkıyor ve asla ağız yoluyla beslenemiyor sürekli kusuyor damardan besleniyor mide mama süt kabul etmiyor kucağıma bile alamadım dokunamadim daha yavruma çok canım yanıyor çok içim acıyor yüreğim kıyafetlerini eşyaları görünce dayanmıyor buna benzer bi süreç yaşayan varmı ben ilk defa duyuyorum doktorlar sadece bekleyin diyorlar