hafsa2020 doğum öncesi 2 kere doğum sırasında da en az 5-6 kere çatı muayenesi oldum,ilkinde biraz kasıldım ama diğerlerinde rahattım,çünkü doğum sancısı daha kötü birşey ve o sırada gerekirse bir sürü müdahele yapılıyor,onların yanında çatı muayenesi gayet hafif yani ☺️ Bunları sizi korkutmak için söylemiyorum tabi ki,ben de doğuma korkarak gidenlerdenim ama sonradan anladım mi o kadar da korkulacak bir yanı yokmuş.