Sedakaratas Harunnazli ürünleri kaliteli canım oğlumda çoğu şeyini oradan almıştım tabi ozaman biraz daha uygundu şuanda kizimdada oradan alicam ama istersen bide bebemer diye bı sayfa var orayada bakabilirsin orasida uygun ve kaliteli
yagmur0504 Harunnazli merhaba ben 10 lu hastane çıkışı almadım sadece. Biraz naylon karışımı vardı. Ama 5li setleri çok güzel ve diğer ürünleride çok güzel. Hemde çok hesaplı tavsiye ederim. 🤗🙏
YagmurEymenAyaz01 Harunnazli geçen hafta 300 TL’ye 5 tane takım çorap eldiven falan aldım ve gerçekten kaliteli güzel ürünler
yagmur0504 Harunnazli merhabalar naptız akasya giyimden aldınızmı bebişe kıyafet. Eger aldıysanız merak ettim beğendinizmi 🤗
Harunnazli Sedakaratas çok teşekkür ederim yakın zamanda şirinkids diye bir sayfadan 400 tl dolandırıldım 🙈 o yüzden alan kişilere sormak istedim ☺️
Harunnazli yagmur0504 evet fiyatları görünce bi an tedirgin oldum ürünler güzel duruyor 3lu takım olanlardan alacam bende en yüksek 55 tl ye kadar var
yagmur0504 Harunnazli ben adana da oturuyorum bizzat gittim yerine orada gördüm ürünleri hem hesaplı hem çok güzel. Ama dediğim gibi sadece 10 lu hastane çıkışını beğenmedim. Diğer ürünler kaliteli 👍
yagmur0504 Harunnazli hayırlı olsun kuzum gelince ürünler atarsan bakarım inşallah memnun kalırsın🤗🥰🙏
Harunnazli yagmur0504 merhaba evet kargom dün geldi gerçekten güzel ürünler hastane Çıkışı aldım ben beş takım iki tane de yazlık ince battaniye aldım çok da memnun kaldım beklediğim gibi geldi tavsiye ederim 🥰