Aras ben özele gidiyorum doktorum cok yogun o yuzden 2 hafta sonrasına randevu alabildim. Tahlili de devlette yaptırdım devletteki doktora sordum o da başka bir test daha var onu yaptır dedi. Biz yapmıyoruz baska hastanede var o test dedi işte🙄 iğneden sonra pozitif cıkmasını kendi doktorum öngörmüştü zaten de bundan sonraki süreci merak ediyorum