SemaArin
Canım ben emzirme sütyenli takım aldım pijama takımı yazdı benimki bir normal pjama takımı aldım bide elbiseli takım aldım alırken rahatça emzirebilceğin türden al benimkiler hep emzirme yerleri sütyenliydi ben öyle diyorum ama çıtçıtlıydı yani gögüs kısmı normal pijama olanda düğmeliydi . 3 takım yeterli bide hastaneden öıkarken ki kıyafeti ayarla tamamdır