Memnune1 Kızlar merhaba 37+6 haftalığım belimden ayıptır söylemesi büyük abdestim gelir gibi ağrı giriyor ve çıkıyor duyduğuma göre yalancı sancıymış,yalancı buysa doğrusunu düşünemiyorum 🥺🥺 birde ilk hamileliğim….
1prensannesi__ Memnune1 @kahvesever__ Ya bende 38+2 haftalığım 2 gün önce acile gittim 2 cm açıklık varmış şuan geçmeyen belimde ve kalçama doğru ağrı var doğum sancısı mı acab hareket etsemde yurusemde geçmiyor yarım saat bı saat sürüyor sonra kesiliyor tekrar oluyor ilk gebeliğim benimde
Aslhnklk 1prensannesi__ Sancı sıklığını ölç yarım saatte yada saat başında bir girip sonra sıklaşır böyle kasılma varmı karnında toplanma felan açıklığın varsa sancılarında başlamış olabilir
kahvesever__ 1prensannesi__ sancılar sık sık olur canım mesela 3 dk bir girer ve asla gitmez bu doğum sancısı dır
1prensannesi__ Aslhnklk 2 cm açıklık vardı 2 gün önce acile gittim de canım karnımda bı sertleşme oluyor bebek toplanıyor sonra bırakıyor kendini yumuşuyor belim kalçama vuran agrida nerdeyse yarım saat bı saat sürüyor sonra kesilip tekrar giriyor bazen hiç kesilmiyor
Aslhnklk 1prensannesi__ Sen acile git bir doğum belirtisi dediklerin birden açıklığın olur bak anlamazsın bekleme bir süre sonra kasıklarada iner o ağrı bende öyle oldu belden girdi kasıklara doğru sancı geldikçe toplanıyor bebekler zaten geçince rahatlıyolar seninle birlikte
1prensannesi__ Aslhnklk Amin inşallah dualarınızı bekliyorum 🤲🏻🥰 Bide 10 dk dır nefes almakta zorluk başladı kuzu bebek az az hareketlendi
Aslhnklk 1prensannesi__ sen git git nstye felan bağlasınlar karnın kasıldığı için o nefes darlığı haber edersin burdan😂
Aslhnklk 1prensannesi__ Amin canım haber et burda haber bekleyen annelerimiz var bende meraklandım bir avazda inşallah eğer doğum başladıysa🙏🙏
1prensannesi__ KorkuluAnne Sıcak bi duş aldım hazırlandım yoldayız şuan canım hastaneyle evimin arası var biraz
1prensannesi__ KorkuluAnne Aslhnklk @Kuzucugunannesi @Memnune1 Kızlar bildirim düşmedi yeni gördüm kusura bakmayın teşekkür ederim güzel dualarınız için 🌺 Açılmam 4 cm olmuş nst filan çekildi sancılarm hafif hafif çıktı ama yatış verilmedi bol bol squat egzersiz ilişki merdiven in çık 2-3 güne kalmadan doğum yaparsın dedi doktorum bakalım 🤲🏻🙂
Kuzucugunannesi 1prensannesi__ bnm ilk hamileliğim oyle oldu 2 cm aciklik vardi sancilar siklasmaya baslamisti takip edip hastaneye oyle gittim ama dr bana aciklik hala ayni suni verecem aciklk devam etmezse sezaryn alcam demisti bnde kabul etmistim ama sunide toplamda ancak 5 cm acildi ve daha fazla olmado bebegm 2200 oldgu icin daha snra sezaryen oldum rabbim seni bi avazda kurtarsin canm suan oglum 2 bucuk yaşında ve ikinciye hamileyim 32 haftalgm bakalm hayirlusu olsun allaha emanet ol bi avazda saglkla evladını al kucagina