Kızlar doğumdan sonra afedersiniz ama büyük abdestimi yaparken panik atak geçiriyorum elim ayağım boşalıyor gözüm hiçbirşey görmüyor çocuğu bile bir yere koyup sakinleşmem gerekiyor terliyorum nefes alamıyorum çok kötü oluyorum ya önceden de vardı ama bu sıklıkta değildi doğumdan sonra hep olmaya başladı ne yapıcam