bi sey danişmak istiyorum . 18 kasima sezeryen icin gun aldik. Ama esim sagolsun herkese soyledi. Eşimin tarafı cok anlayışsiz. Doguma cumbur cemât gelmek isticekler. (Kayinpederim,kayinvalidem,gorumce, ve kayinpederin annesi ) Odaya alindigim andan itibaren Kayinpederim baş köseye oturacak.ister istemez rahat edemicem. Önluk giymem gerekicek. Surekli orami burami kollayıp kendimi kasıcam. Dusundukce cok sitres oluyorum. Simdi diceksiniz ki neden bu kadar eminsin. Tup bebekle hamileyim. Yumurta toplamamdada transferimdede gelip bas koseye oturdu hemsire odadan cıkartmasa. Kendi insiyatifiyle cikacaği yoktu.o zamn beraber oturuyorduk. Gelmeyin ben tek gidicemde diyemiyordum haliyle. Ama bu durum farkli. Rahat etmek istiyorum. Dogumu 18 kasim diye biliyorlar. Doktorumla konusup 14 kasima ceksem. Ne esimin ailesine nede kendi aileme haber vermesem. Dogumdan sonra esim arasa ayip olurmu ? Yada acil sezeryana alindim desem yalanim ortaya cikarmi ?