Harunnazli Bugün beta değer 2.30 çıktı sizce bir gebelik var mı bu değerlerde hamile olduğunu öğrenen oldu mu
Zehragniken Harunnazli sanmıyorum canım. Sonuç negatif gözüküyor ama günün gecmediyse geçince tekrar kan ver
Ozlemmisss Harunnazli benim duydugum 5 in altı negatif sayılıyor. Bi iki gün daha bekle inş hayırlısı olur 🌸
323832 Harunnazli 5 üstü gebeliktir adetleriniz duzensiz ise belki gec dollenmedir eger supheniz varsa 2 gun sonra kan verin tekrar
Belgin27 Harunnazli Allah’ım hakkında hayırlısı nasip etsin inşallah canım benim sen canını sıkma Rabbim sadece en sevdiği kullarını sınarmış.
Ezgikrkl Harunnazli Benim beta ilk çıktığında 3dü adetimden 4 gün sonra test yaptım çift çizgi çıktı şuan 16+5 hamileyim olabilir sen test yap 🥰