Mnlya Kızlar boyle bısı atıyo sankı 5 sanıyede 1 kere 2 3 tane kasındırıyo bıde ozellıkle aksamları ama kısa suruyo anlamıyorum omu degılmı dıye :)
Mnlya Neroizm tuhaf bısı kusmu balıkmı tarıf edemıcem ama o hateket ettıkce sankı bole gıdıklıyo gıbı oluyo tuhaf bişi 😍
Neroizm Mnlya benim annem de balik kivriliyor gibi tarif etmisti ama benimki farkli oluyor. Sanirim her kadin farkli hissediyor.
Mnlya Hazinem hayırlı olsun canım ben o haftalarda hucbısı hıssetmıyodum bole 2gundur aksamları oturdugumda cok tuhaf bısı oluyo gıdıklanma gıbı ay cok sevındım bılemezsın 😀
Tweetybaby Mnlya bazen bir gün hissetmediğin olabilir ilerki haftalarda ama bu haftalardan sonra son bir iki ayda hareket kosktlılığı yaşayabiliyor bebekler ondan öncesinde her gün azda olsa hareket hissediyorsun👶🏼