17 haftalikken cam sakurada söylediler erkek diye bu hafta kanuniye gittim kontrole hocam cinsiyete de bakabilirmisiniz emin olmak istiyorum dedim bakti oda erkek dedi .. Devlet hastanesinin tamamen şans oldugunu dusunuyorum bazen oyle doktorlar denk geliyo ki cocuk gibi azarlıyolar hic bisey soyletmiyolar bazen de cok iyi doktor hemsireler denk geliyo insan kendini ozelde hissediyo .. Rabbim hepimizi merhametli insanlarla karsilastirsın🌸