Myae kendini strese sokma canım sakin kalmaya çalış, güzel şeyler düşünmeye çalis. Benimde ikinci hamileliğim 4 yaşında bir kızım var ve 38+1im. Bende hep onların kavuşma anıni hayal ederek mutlu oluyorum 🙂 Rabb’im sağ Salim kucağımıza almak nasip etsin inşallah 🤲