Kızlar Antalya sıcağı malum ayaklarım hep şişti yazın hiç ayakkabı giyemedim özellikle sol ayak hala kısa kolluyla geziyoruz, biraz serinledik ödemlerim de azaldı ama ayakkabılarım olmuyor en az 2 beden büyümüş gibi ödem olmadığı halde 37 haftalığım şimdiye kadar 13 kilo aldım, benimle aynı problemi yaşayan var mı 😅