krdelen41 Kızlar göbek bağı düşene kadar çıtçıtsız iç zıbınlardan kullanın diyorlar sizce gerekli mi almalımıyım almalıysam kaçtane almalıyım
uraz_ve_annesi- krdelen41 aldım hiç kullanmadım ebe gerek yok buna dedi öylece kaldılar zaten 5. Gün de göbeği düştü oğlumun
Kiwi12 krdelen41 çok aldım ben 3.6 ay almıştım hep sadece bı kactane hani 4 tane falan yenidoğan almistim gerisi 9 tane 3-6 almıştım zaten yikamayla yetiş.iyor. Çok batkriyrlar