Belgin27 bitki çayı da zararlı o da kafein içeriyor sorun sadece kahve değil kafein içeren içecekler çaylar, çikolata, kola, kahve bunların hepsinde var. Ben de çok kahve içiyordum, kafeinsiz kahve aldım ondan içiyorum, zaten vücut da bir süre sonra kafeinsizliğie alışıyor ve canın istemiyor. Öyle kafana göre bitki çayı alıp içme doktoruna sor mutlaka