Eddakayaa
Öyle güzel ki anne olmak 🤭💛 26 aylık oğlum var, konuşmaya başladı. Eriyorum eriyorum.. bugün nar ayıklıyorum, yanıma geldi tabaktan tane tane alıp yiyor o kadar tatlı ki her anı🌸 bazen gelip sebepsizce beni öper, anne demez annem der hep, bak annem, gel annem, ver annem🫶🏼 Sağlıkla kavuşun ve bu mükemmel duyguları yaşayın😍