sedamom00 Kızlar tuvaletimi yaparken (büyük değil ) et parçası gibi bişeydi yumuşak tüylü bişeydi 13 haftalık hamileyim peçeteyle sildiğim de bişey gelmedi ağrım filan hiç yok
prensesim-2 sedamom00 umarım düşük değildir ama düşük olsa sancı olurdu kanama olurdu diye düşünüyorum
Damlacaa Burda kim ne derse afedersiniz ama bombos olur , böyle durumlarda kimsede normal diyemez lekelenme bile değil parça diyorsunuz hemen acile gitmelisiniz bı sıkıntı varsa bile durdursunlar en azından geçmiş olsun
Ahuum prensesim-2 bnm kanma başladı oluk oluk hiç ağrı yoktu düşük başlamıştı durdu doktor hemen ay ne günlerdı allahım :/
Busel 3 kere düşük yapan biri olarak sunu diyebilirim net şekilde düşük ise hiç durmayan bir kanama ve şiddetli ağrı olması gerekiyor ama bir doktora git belki başka bir şeydir belki düşük baslangicidr genelde başlangıç ise durdurulabiliyor bebek saglikliysa iğne ile durduruluyor
uraz_ve_annesi- UmutsuzPolyanna bende merak ettim ama iyi sanırım birine eşinin 3300 tlye airfray aldığını, yazmış ama burdaki yorumlara cevap yok o daha önemli demekki
uraz_ve_annesi- UmutsuzPolyanna valla bende🙄 ben milletin derdine düşüyorum derdi olanın umrunda değil sanki🤦♀️🤦♀️ happy mom hassas kalpliler için cehennem 😂😂