Ebruu91 Merhabalar, an itibari ile 38. Olduk. Artık doktorum normal doğum için egzersizlere başlamam gerektiğini söyledi. Sizler neler yapıyorsunuz ya da yaptınız? Sizlerden de fikir almak isterim 😊
Tugceonur Ebruu91 ilk dogumumda squat ,yüzme ,yürüyüş ,merdiven inip cikma sıcak duş korunmasız ilişki bunları yapmıştım
Kiwi12 Ebruu91 benim doktor da şimdiden başla kasların guclensin dedi bu araada ben daha 15+6 yım oğlumda kizimdada. Bol bol merdiven in çok yaptım ve hiç oturmadim son zaman temizlik yemek hazırlık. Misafir agirla o şekilde. Dogdular
Gamze79 Ebruu91 hurma yedim bol bol canım yürüyüş yaptım yere comelip kalktım her gece sağ bacak sol bacak sirasiyla ayağımı kalsirabildigim kadar ayaktayken yani kaldırıp biraz donderdim
trakyalikizce Ebruu91 son iki haftadır pilates topuyla hareketler, yürüyüş, merdiven inip çıkma, squat yapıyorum ve hurma yiyiyorum ama 39+1 olduk tık yok🙄😒
Nesli3504 Tugceonur korunmasız ilişki nasıl oluyo anlamadım ben korkudan ilişkiye giremiyom 38 haftayım bende ama korkuyom bişey olurmu diye😂
Syfee Tugceonur özel olmassa yanlış anlamayın karnımız büyüyor ya nasıl ilişkiye giriyorsunuz benim hiç kolay olmuyor karnımdan dılayı yaklaşamıyır yanlış anlamayın lütfen
Gizem_alan Bol bol yürüyüş merdiven inip çıkma 4. Ayimdan beri deli gibi yürüyorum 30+3 teyiz bu aralar ağırlastim kılımı kipirdatamiyorim aşırı uyumaktan bisey yapmiyorum
Glbnn2 Gizem_alan çok yürüyüş yapmışsınız ben çok yeniyim bu yürüyüşe kiloda farklılık yarattımı. Ben kilo almak istemiyorum (fazla) almak istemiyorum diyelim🤭
1Neseekokcen_ Gizem_alan bende 30+3üm sziinde rahminize sızlama vs oluyor mu bebeğim cok hareketli cok baskı yapıyor surkeli tüvalete çıkma isteği duyuyorum gece hele cok kalkıyorum sizdede oluyor mu
Ozge_5516 Ebruu91 bnde 39+1oldum bugun ama yurumekte zorlaniuorum asagu baski cok yapiyir ve cok tuvaletim gelmemesine ragmen cok sıkışıkmış gibi oluyirum buda yurumemi engelliyor ve karin agrilarim oluyor
Eda-ela Ozge_5516 bende 37 hafta dayım. Bende de tuvaletim gelmemesine rağmen çişim gelmiş gbi oluyor. Gece uyutmuyor bu durum.
Eda-ela Ebruu91 bende 37. hafta dayım. Dün doktorum merdiven in çık squat yap dedi hurma ananas ye dedi. Ve postacı yürüyüşü gbi tempolu yürü çömelip kalk aralarda da dedi.
Sensiz Eda-ela bende 36+2 haftalığım. Hangi hurma yiyorsunuz kuru hurmamı? Ben kurudan çok tazesini yiyorum
Eda-ela Sensiz kuru hurma yiyorum. Kuru yaş ayrımı yapmadı doktor ama kuru hurmayı ben daha çok seviyorum.
Ddm34 Sensiz katıldıgım bır eğitimde özellikle medine hurması denıldı . Bulabılırsenız tercıhınızı medıne hurmasından yapabılırsınız.
byzahtb Eda-ela Yaş hurmayı yıyorum cennet hurması olan canım çok çekiyor 13.haftadayım yenı bugün başladım yedım ama birsey olur mu
HavvaK Kvsr98 Kekik ve rezenenin doğumu tetiklediğini ilk defa duydum. Size tavsiyem ahududu yaprağı çayı için