18 haftalik gebeyim ilk 6 7 haftalar haric bulanti yasamadim ..Ama iki gündür midem bir hoş oluyor.Araba tutmuş gibi bulaniyor ve istifra yaptiriyor ..Bu durumdan korkmalimiyim yoksa normalmi bilemedim ilk gebeligim olunca …Gun icinde ara ara oluyor ve birseyler yerkeb baskilaniyor ama sonra yine bulaniyor asiri siddetli olmasada beni korkutuyor boyle birsey yasayan varmi..Bu zamana kadar pek bulanti yasamayinca fikrinize ihtiyacim var