Tripkolikkkiz evdeki süpürge kettle ve hava temızleyıcısi olarak xıomi kullanıyorum. İlk zamanlar xıomi alayım diye dusundum fakat stoklarda yoktu. 1 yıl once phılıps xxl aldım bende . İyiki almışım eşimle benim elim ayağım oldu. Daha sonra xıomi stokları guncellenınce teknosada falan gorme ihtimalim oldu . 1 bildiğin ince plastik gibi bir çekmecesi var . Çekmecesini kapatırken sürgü yeri hıc kullanışlı değil tabi bunu phılıps kullandıktan sonra deneyimledim. Temızlık kısmına gelınce kucuk parçaları mak sığıyor ıkı tanede butuk parça elde kolayca yıkanıyor yapısma olmadığı içinde ovmadan cıkıyor. Şu yorumu yazarken 5 tane trendyol reklamı cıktı ıkı dakıkada bir sizde de oylemi kızlar