seraap Dilekalp tesekkür ederim canim icimi rahatlattiniz insallah dedigin gibi hepimiz saglikli sekilde bebeklerimizi kucagimiza aliriz 🙏🏻
Ctntsgk seraap her şeye herkesin bi yorumu var zaten takma kafana gerçekten dediğim gibi keyfini çıkar zamanı geri alamayınca çok üzülüyor insan☺️
Duruu Tubidy sizin 1tane kızınız var sanırım şimdide oğlunuz olacak🙏Rabbim her ikisinide nasip etmiş şanslısınız
Tubidy Duruu evet oğlum doğduğunda nasipse kızım 7 yaşına girmiş olucak 😍ama 100 tane daha kız evladına sahip olmak isterdim çok güzel bi duygu 💕erkek fikrine hala tam olarak alışabilmiş değilim 🙈vicdan azabı da duyuyorum bebeğime karşı ama hepsi bize emanet başımızın üzerinde yerleri var 💕sağlıklı sıhhatli olsunlar inşallah
Duruu Tubidy sağlıkla kavuşun inşallah,benimde 3,5yasında kızım var 27haftalık hamileyim hep hayırlısı ise erkek bebek istedim Allahtan buda kızmış,içimde nedense erkek hissi devam ediyo cok istediğimdendir belki rüyalarımda. Bile erkek görüyorum😏