Birazxhayaici
Dahiliye duruma göre insülin veriyor. Önce diyet denetiyorlar, işe yaramazsa insülin. Ben diyetle toparlayamadım, bayılacak gibi oluyordum. İnsülin sayesinde hem ben iyiyim hem de bebeğimin suyu normale döndü. Bence bi görünün dahiliyeye.