6+0 dayım çok şükür, henüz benden de doktor tahlilleri istemedi. Bu Cuma gideceğim. İster mi bilmiyorum. Dahiliye doktorumun hamile olduğumu öğrenmeden yazdığı kan ilacı vardı, onu kullanıyorum. Kendi doktoruma sormuştum ilk kontrolümde miden bulanmıyorsa içebildiğin kadar içmeye devam et, sorun olmaz dedi.