Seycankrckrks Vajina uyuşmayan tek bölge. İğne yapıyor ama o an ki sancıyla zaten kesiyi hissetmiyorsun. Doğum bitince yorgunluk, ağrı oluyor. Tekrar iğne yapıyor dikiyor ve hissediyorsun. Fakat korkmanı gerektirecek bir şey yok. 3 dikişim var makata doğru hepsini hissettim ama hiç biri sancı kadar kötü değildi. Sonrasındaki ağrı kesi dikişten öte iğnenin yan etkisiyle şişip morarması oluyor onada buz koyuyorsun. Herkeste aynı olcak diye bir şey yok ama çoğunluğu bu. Duyunca korkutucu olabilir ama o an hiç biri korkunç olmuyor. Elim kesilse bir hafta yemek iş yapmazdım hemen ayağa kalktım ve tekrar bebek düşünüyorum. Hikayeler okuma, doğum izleme, insanlardan anlatmasını isteme. Eğer bunları yapmasaydım vaktimi korkup bağırmaya harcamazdım.