35 haftalık hamileyim ne yazıkki 24 den falab beri o ağrıyı çekiyorum. Artık ağrıyla yanma birbirine karıştı. Doktora yalvardım resmen bir şey yapalım diye olacak o yapılacak bir şey yok benim için onun sıkıntısıda yok dedi. Magnezyum içiyorum ama ona rağmen halen ağrı devam ediyor. Gece uykularım sağımdan soluma dönmek falan işkence oluyor. Tek sırt üstü rahat ediyorum o da iyi değil diye kendimi döndürüp duruyorum. Doğunca geçecek dediler hayırlısıyla inşallah geçer hepimiz dişimizi sıkıcax vallaha ama çok yoruldum ben 😔