Bereninannesi Seydo54 kız ben 27+1im patlıcan gösteriyor sen nasıl patlıcan oluyorsun 😅sağlıkla gelsin inşallah
Selinms cansualisa bir sey sorucam bi sitede okudum bebegin ultrasondaki kalp atis hizi 150 ise kiz 120 ise erkek diyodu sizin bebisin kacti acaba🥰
egeninincisii Feslegenn Yaaa minicik 🐣 ben de kızımı 5 haftalıkken öğrenmiştim. Mercimeğim diye seviyordum🤗