Esra_4572 HeyMommy rabbim sağılıkla sıhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah aynı haftadayız ☺️
Gamze1994 Dilkup evet devlette yapmayı düşünüyorum çok memnunum doktorumdan siz nerde yaptırmayı dusunuyorsunuz
Dilkup Gamze1994 ben de devlette düsünüyorum ama diger doktorlari sevemedim ve dogumda doktor secme sansimiz yok sanirim
Busracnbr Gamze1994 Ereğli Anadolu teknik ve endüstri meslekte okumuştum 😂 Şuanda İzmitteyim..Babam hala Ereğli’de yaşıyor. Çok özledim oralari😪❤️
nergis_a Selam biz 14 hafta olduk suan zonguldak kadin dogumda melda hanimla (perinatoloji) ve bulent ecevit unv. Hastanesi gebe poliklinigi arasi mekik dokuyoruz