Seldaa3868 tam bir haftadir berbat gribim bende acile gttm banada aynen parol serun verdiler yinede iyi gelmedi sirtim kemiklerim dayak yemisim gbi szliyor kulaklarm duymuyor burnum tikanik hic sorma valla napcaz blmem dogal yol olarak hep viks surdum bogazima ıhlamur limon falan ictim her gece ballı zencefilli süt iciyorum limon yiyorum mandalina falan baska yapacak bisey yok canm malesef 😑