nurca1234 Çatlatma iğnemin üstünden 8 gün geçti bugun adet gibi bisey oldum ustune gorme mi acaba bilemiyorum bi fikri olan var mı acaba 😢
1prensannesiiii nurca1234 kimyasal olabilir canım.Akinti rengi kahverengi ise yerleşme kanaması değildir Bi doktora gitmelisin bekleme