Ben de 39+2 oldum geçen kontrolde dr bebek baya aşşada ama açılma yok dedi sonra doğumu tetiklesin diye çatı kontrolünde zar aşındırma gibbi bişey yapmıştı sonrasında kan falan geldi geçti ama hala ara ara kahve rengi akıntı akıntı geliyo sancılarımda bazen var bazen yok herşeyi deniyorum adaçayı, pilates vs.. kabızmışım gibi his var gerçekten öylemiyim yoksa sancılarla mı alakalı anlayamıyorum ki doğum sancılarında ishal oluyormuş sanırım genelde çoğu kişi , karnımda taş gibi oluyor ara ara regl ağrısı gibi ağrışarımda var düzenli değil ama bakalım umarım kendi sancılarım tam gelirde suni sancı falan olmadan doğururum.