Prensesmelek bir hafta oldu bebeğim kucağımda bebeğime kavuşmak ayrı bi güzel ama içimden alınıp dışarıda olması çok değişik bi his sanki hep içerde kalması gerekiyordu gibi değişik.. siz böyle yazınca hamileliğim bittiğine bi duygulandım sağlıkla gelsin bebeğiniz 💖