nidadru Merhaba 31+2deyim bende bebeğime emzik aldım. Doğumdan ne zaman sonra verdiniz ilk olarak . Bir süre vermeyin anne memesine alışsın diyorlar herkes bir yorum yapıyor meme reddi yaşar mıyım ne zaman alıştırmalıyım
MadameHappy34 nidadru Tutmayan çocuk tutmuyor canım. :)) arkadaşım doğum yaptı 2 çocuğu var birinde direk vermiş tutmamış bunda sonra verdim yine tutmadı diyor. Ama bende doğum dan sonra direk vermeyi düşünüyorum. Bence emzik kullanan çocuk anneye büyük rahatlık oluyor
Denizpyraz nidadru oglumdayken doktora sordum 2 aylıktan sonra ver dedi 1 ay zor dayandım beni emzik yapmıştı resmen. 1 aylıkken vermeye başladım asla kabul etmedi. Kızıma hemen vereceğim. Emziksi çok zor çünkü.
BBuseY Benim arkadaşım ilk 3 ay vermedi boşa hava yutuyor gaz yapmasın diye ..sancısız bir bebekti . bende vermem sanırım 2-3 ay duruma göre bakarım
Tripkolikkkiz BBuseY 6 ay emzik emdi bebeğim hiçte Gazi olmadı. emzigin gaz yapacağını pek sanmiyorum. Çünkü biberon gibi ucu delik değil boş hava çekmez :)
Rapunzelinanasi BBuseY benim kızım emzik tutmuyor ama çok gazlı bir bebe 🙈 onunla alakası olduğunu sanmıyorum maalesef ki gazlı olan bebek ne yersek yiyelim, ne yaparsak yapalım gazı oluyor 🤦🏻♀️
Aslhnklk nidadru Doktorumuz ilk bir ay dedi ama ben doğar doğmaz verdim 😅 bunu bana kontrole gittiğimdr söyledi çünkü en başta deseydi vermezdim dayanabildiğiniz kadar dayanın bence
Bellacaio nidadru hastanede emzirdikten hemen sonra verdim, ve tuttu. Meme reddi yaşamadım oğlumda. Zaten emziği sandığımız gibi de ememiyor yoruluyorlar. Bibs marka aldım kauçuk anne memesine benziyor zaten, zorluk yaşamadık.
Ebrulimomm nidadru doğum yaptığım gece ben uyurken annemle kayınvalidem birlikte karar verip emziği vermişler 😅 ben de meme reddi yaşanmasından korktuğun için hemen verme taraftarı değildim açıkçası ama neyseki öyle bir sorun yaşamadım . Bizim kız altı değişirken aç ise çabucak sinirleniyor emzik birkaç dakika oyalıyor onu 😅