Dilarafatima bebeğin karnı 3 hafta geri de diye geçen hafta yaptılar araştırma da oldum kolaydı hiç bisey anlamadım sadce karın içim yağlı ve deri aldım çok ödemli imiş o yuzdn plesanta yerini bulmaktan zorlandilar nerden girsek diye bide Plesantam çok kötü kalın anormal o yüzden düzgün parça zor buldular işleme geçince orası 3 4 dk sürmüştür anlamadım bile önce iğne yapıldı iğne bile acıtmadı parçaya da ulaşımında da hop hızlıca aldılar korkma desem de genede yatınca panik oluo insan