Tugce_umut valla herhangi bi tedavisi yok galiba bende uygulanmadı, beslenmene dikkat et ve bol su iç dedi doktor ara ara idrar tahlili verdik 24 saatlik.idrar ilk 345 çıktı sonra yükseldi, tabi tansiyonda eklenince bebek beslenemedi gelişim geriliği basladı zaten çokta ilerleyemedik 28+6 ta doğum yaptım