Kızlar 3 gündür bebek çok az hareket ediyor kesinlikle tekme hissetmiyorum sadece akşamları yatarsam biraz içimde oynuyormuş gibi hissediyorum o kadar tekme falan yok suyunun azalmış olmasından korkuyorum suyu azalmış olsa belirtisi olurmu yarın bi acile gidicem içime bi taş oturdu hani bebek sırtını dönmüştür dedim ama nerdeyse 4 gün olacak hiç mi böyle sert tekme atmaz veya dönüp durmaz inanın hareket ettiğinde sadece oh yaşıyor diyebiliyorum niye böyle oldu anlamadım başka gebelere bakıyorum bebiş hareketlerinden canım yanıyor diyolar ben ise bebek hareket etsin diye bakıyorum bu haftalarda normalmi sizce