lasi Kızlar 13+3 hamileyim. Göğüs hassasiyeti hep olacak mı daha? siz neler yaşadınız? Birde kendi kalp atışımı çok hissediyorum nabzımın attığını
Seydo54 Haftamdayim sol gogsum sizliyo ara sira agri olsun sutleneyim diom, ilk gebeligimde hic acimadi sizlamadi agrimadi ve hic buyumeyen yerim memelerdi🤦♀️ emziremedim yara oldu kanadi sut gelmek bilmedi yıprandim, simdi acisadaaa agrisadaaa hic sikayet etmiyorum yeterki sutlensin de bu bebegimi emzirebileyim die😔