Merhaba hanımlar Hatay’da özele giden var mı?
Varsa hangi hastane hangi doktora gidip memnun kaldınız ve ücretlerle ilgili bilginiz var mı?
Ben Kıbrıs’ta yaşıyordum ilk doğumum orda oldu burayla ilgili pek bilgim yok beni aydınlatır mısınız 🤗 20+4 eyiz şu anda hamileliğim riskli oluyor en son devlete gittiğimde cinsiyetini görmediğini kıza benzediğini söyledi bende başta bişey söylemedim konustuktan sonra12. Haftada başka bir Dr erkek demişti dedim. Tekrar bakalım diyip evet erkeğe de benziyor yanılma payı yüksek ayrıntılıya özele git dedi. Şu ana kadar da gitmen lazımdı dedi ne için söylediğini de anlamadım. Bilen arkadaşlarda yazarsa sevinirim hangi Dr gideceğimi gercekten bilmiyorum 🙄🙄