
Bir hamilelik serüveninin daha sonuna geldim
Her günüm birbirinden güzeldi hiçbir anımı unutamıcam…
Yarın sabah yatışım yapılcak ve Allahın izniyle kucağıma alcam oğlumu🥺
Hepinize hayırlı sağlıklı ve mutlu sonlar diliyorum ve happymom’dan gelen msj la kapatıyorum postumu
Kasımda aşk başkadır=Biz👼🏻 😌❤️🌸