İyi akşamlar kızlar bir kavga arasında kaldım ve saf gibi o şokla araya girdim ayırmak için ve iki üç kez itildim göğsüm den düşecekken biri tuttu şuan 13+6 haftalık hamileyim. Sancım lekelenmem yok ama çocuk iyi midir diye kafama takıldı.. 6-7 saat oluyor ilk şokla korkup çok ağladım eşime de söylemek istemedim endişelenmelimiyim??