5 haftalık gebeyim bugün ablamın doğumu vardı biraz yoruldum dolayısıyla ayakta kaldım akşam eve geldiğimde kırmızı az bi kanamam oldu hemen doktorumla görüştük kontrole aldı kesede bir sıkıntı yok çok şükür ama kese altında kan görünüyor biraz dedi önlem amaçlı düşük önleyici iğne yapalım dedi yaptık daha önce yapan oldu mu her hangi bi sıkıntı oluyor mu