Anneadayi3 illa ki olacak ilk bebek küçük olunca hakkına mı giriyorum, ya birisiyle daha az ilgilenirsem falan diye bende de var o tereddütler ama şimdiden sen kendini düşünüp üzme, şimdi yanınızdaki bebeğin tadını ve hamileliğinizin tadını çıkarın, Allah sağlıcakla kavuştursun çokta güzel bakarsınız biliyorsunuz ki analık bambaşka bişey♥️ onlar hele böyle büyüyüp ailecek dışarı çıktığınızda önünüzde iki kardeş yürüdüğünü eşinizle sizin mutlu olup şükrettiğinizi düşünün valla ben öyle düşünüyorum çok heyecanlanıyorum. Çok güEl olacak inşallah stres yapmayın 🌸🥰