eeeqq canım ilk doğumumdu 37. Haftamda kendi doktorum izinli olduğundan başka bir doktora gitmiştim o direkt söyledi bana bebeğin kafası büyük dedi haftaya gel alalım normal doğum yapamaZsın bebeğin iri zaten dedi . Ertesi hafta kendi doktoruma gittiğimde ise biraz daha bekleyelim dedi son kontrolde (40. Haftada) ilk doğumun yeteri kadar ıkınabilir misim bilmiyoruz, bence riske atmamalıyız deyince bana da tamam demek düştü .