Kose61 Benimde suyum fazlaydı , doktorum yediklerine bağlı olabilir dedi. Vitamin olsun diye çok meyve yiyebiliyoruz ama suyu arttıran şeylerden biri. Ben yaklaşık 1 buçuk ay kadar meyveyi kestim (çok canım isterse tadımlık yiyordum) , hamur işi yemedim ve beyaz ekmeği azaltmaya çalıştım. Diyet sonrasında şeker yüklemesi yaptırdım , gizli şekere bağlı suda artış olabiliyor. Çok şükür suyum normal seviyeye geldi ve şekerimde yokmuş öğrenmiş oldum. Yinede meyve çok tüketmiyorum😍