Sblaydnn Kanama şiddetinize göre değişir bence, ben iki paket depend bitirdim ama çok rahat oluyor ilk etapta depend tavsiye ederimm☺️
Gizem_alan Benim reglim aşırı geliyor kendime guvenmedigimden depend aldim ama pedi de ilave olarak alicam
Mervemm AriiA depend aldım ama hastane hasta bezi istediler 2 adet 2 adette depend kullandım sonra orkide geçtim sezeyan doğum yaptimm
Mrv_123_bg AriiA kanamanin nasil olacagina bağlı ben depend aldim bi tane kullandım sonra pede gectim ped bile fazla geldi kanamam cok olmadi
HurremSultan AriiA ben hasta bezi kullandım hastanede vd evde 3 gün. Çok rahat ettim. Özellikle hastanede. Sürekli muayene ediliyor ve doktor altımı kendisi açıp bakıyordu çok rahattı. Depent kilot gibi olduğu için rahat edemem diye düşünüyorum
sliya30 AriiA lohusa pedi berbat bana göre ped kullandım… Bu sefer ki doğumumda da ped alcam ama birde depend deniycem bakalım herkes memnun ondan