Ecenur0 Kızlar merhaba nasılsınız ? Bugün çok ağladım perşembe günü sezeryan doğumum var annem hasta vertigo gelemeyebilir o yüzden ağladım sürekli sonra kendimi kötü hissettim bebeğim de etkilendi 🤦♀️
Seyma0323 Allah sağ sağlam kucağına almaya nasip etsin canim , bizide dualarında unutma 🤲🥰 Sezeryan kendinizmi istediniz