KardelenOzturkk Bebekler doğduğunda 0-3 ay kıyafetler büyük gelir mi mesela hastanede giydirdiğinizde büyük geldi mi acaba? Ben yenidoğan pek almadım 0-3 ay almışım hep yardımcı olur musunuz
kahvesever__ KardelenOzturkk 0.3 ayı benim oğlum sadece 40 gün giydi sonra olmadığı hastanede olmuştu gayet iyi
kbra19 KardelenOzturkk 0-3 ay almak daha mantıklı zaten yeni doğan eğer bebek 3 kilo falan doğarsa biraz daha toplanırsa 15 20 gün sonra olmaz
Feyzanureti Bende 0-3 ay ağırlıklı aldım çünkü alt çok değiştireceğimiz için daha mantıklı geldi. Birde ileride olmazsa diye ek body uzatma aparatı aldım. Tavsiye ederim kesinlikle çok kullanışlı oluyor