guzelanne01_ BEN 5 haftalığım programa göre 27 eylül son ama reglım uzun sürdü Dün evde yaptım test pozitifti bugunde BETA VERDİM 400 çıktı düşük diye biraz canım sıkıldı
mrsperaa guzelanne01_ benim 21 Eylül son adet tarihim reglim 12 gün geçmişti beta 1287 çıktı tekrarını bugün verdim inş güzel yükselmiştir
happyymommm guzelanne01_ ayın 18inde öğrendim 4+3ken 524tü, 20sinde doktora gittiğimde yani 4+5ken 1900lerdeydi, değerin düşüklüğü değil de 2 günde %66 civarı artması önemli gibi bişey demişti doktor bana
BBUSED guzelanne01_ benimde son adet tarihim 27 Eylül beta değerim 1670 di geçen hafta,bize de çok yüksek gelmişti doktor normal dedi ama bilemedim
EmineSerdar Benimde bugün 5+4 haftalık 1425 beta 4+6da öğrendim hamileliğimi o gün beta 800 du doktor güzel ilerlemiş dedi cuma günü kadın doğum doktoruna gitcem endişe etme yükselişine bak canım guzelanne01_
Melake Valla arkadaşımın 7 ekim son adet tarihi cumartesi günü 21.9 dü betası bence gayet normal sizinki
guzelanne01_ Melake aynen fazlada fark yokmuş son adet günlerimize ama kızımda daha yüksekti Erkek mi acaba düşük böyle🙈
guzelanne01_ mrsperaa benim 4 gün geçikmiş oldu ama reglım uzun sürüyor benim 8 9 gün sürdü sizin maşallah çok iyi yüksek keseyi görürsünüz
mrsperaa guzelanne01_ inşallah perşembe günü gideceğim doktora yarında 2. Betayı alacağım biraz tedirginim ilk gebeliğim kimyasaldı 😞
happyymommm mrsperaa aa benim de öyleydi biliyo musun 😑 başas ben de çok korktum bu gebeliğimi öğrenince elimde olsa hastaneden eve gelmezdim 😀 sonra saldım bu dümyada rızkı varsa öyle de böyle de olacak zaten diğer türlü stres altında daha zor 🥲
mrsperaa happyymommm kesinlikle çok haklısınız ama ben nedense sağlıklı olduğunu düşünüyorum içimde öyle bir hissiyat var sizde içinizi ferah tutun 🫶🏻
happyymommm mrsperaa ben de öyle hissediyorum ya değerlerim falan gayet iyi ama bebeği görmedik kalbini de dinlemedik daha, onun tedirginliği illaki var ama hayırlısı neyse o olsum deyip düşünmüyorum üstüne artık
guzelanne01_ BBUSED bencede normal benim ilk kızımda bile 11800dü unutmamda duruyorda hala evde ama şuan düşük çıktı bilemedim Rabbim ikimizinde kucağına almayı nasip etsin
EmineSerdar guzelanne01_ amin inşallah canım bütün hamilelere hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌼
Elifsu01 guzelanne01_ ben diğer bi postta da yazmıştım canım. İlk kızımda 5+2 günlükken 379 çıkmıştı. Merak etme illa yüksek çıkması gerekmez önemli olan nasıl ilerlediği🥰